• chilli flakes video

L'origine di i peperoncini

  • L'origine di i peperoncini

Dec. 14, 2023 00:05 Torna à a lista

L'origine di i peperoncini



L'urìgine di u pepite pò esse tracciatu in e regioni tropicali di l'America Centrale è Latina, cù i so principali paesi d'urighjini essendu u Messicu, u Peruviu è parechji altri locali. Questa spezia hà una storia ricca cum'è una cultura antica cultivata, è u so viaghju in u globu hà iniziatu quandu i peperoni sò stati introdutti in Europa da u Novu Munnu in u 1492, dopu ghjunghjenu à u Giappone trà u 1583 è u 1598, è eventualmente facenu u so modu in i paesi di l'Asia Sudueste. in u 17u seculu. Oghje, i chili peppers sò largamente cultivati ​​in u mondu sanu, ancu in Cina, affinchendu una varietà diversa di tipi è varietà.

  •  

  •  

  •  

  •  

In Cina, l'intruduzioni di chili peppers hè accadutu versu a mità di a dinastia Ming. I registri storichi, in particulare truvati in u "Padiglione di Peonia" di Tang Xianzu, si riferiscenu à elli cum'è "fiori di pepite" durante quella era. A ricerca indica chì i chili peppers sò entrati in Cina per duie rotte principali: prima, via a costa di l'Asia Sud-Est à regioni cum'è Guangdong, Guangxi, Yunnan, è secondu, attraversu l'ouest, ghjunghjendu à e zone cum'è Gansu è Shaanxi. Malgradu a so storia di cultivazioni relativamente corta, a Cina hè diventata u primu pruduttore mundiale di pepite, superendu l'India, l'Indonesia è a Tailanda. In particulare, i pimentari di Handan, Xi'an è Chengdu sò rinumati in u mondu sanu, cù u "pimenta Xi'an", cunnisciutu ancu cum'è pepite Qin, chì guadagna fama per a so forma svelta, ancu arrughe, culore rossu brillanti è sapori piccante.

 

A distribuzione di variità di chili in Cina riflette e preferenze regiunale. E regioni miridiunali mostranu una forte affinità per i variità piccanti cum'è i pimentari di Chaotian, i pimentari di linea, i pimentari xiaomi è i pimenti di cornu d'agnellu. Questi pimentari offrenu diversi profili di sapori, chì varienu da u piccante cù dolcezza à una cumminazione dolce è piccante. Certi zoni preferiscenu varietà più miti, cum'è u peperonu di Shanghai, u pepite Qiemen è u Tianjin big pepper, carattarizatu da a so grandezza è u grossu, lassannu un gustu piacevule, piccante-dolce senza calore.

  •  

  •  

  •  

  •  

Chili peppers in Cina sò versatili, essendu utilizati in fritti, piatti cotti, cunsumu crudu, è pickling. Inoltre, sò trasfurmati in cundimenti populari cum'è a salsa di chili, l'oliu di chili è u pezzu di chili, cuntribuiscenu à u paisaghju culinariu diversu.


Sè site interessatu à i nostri prudutti, pudete sceglie di lascià a vostra infurmazione quì, è seremu in cuntattu cù voi prestu.


coCorsican